top of page
eliskaveselska

Gamifikace jako součást firemního vzdělávání

Podle mezinárodní studie, kterou provedla společnost Gamelearn mezi 1 500 respondenty, vyplývá, že preference na formáty firemního vzdělávání se liší mezi HR a zaměstnanci.

Proto jsme se ptali českých manažerů, kteří prošli vzděláváním formou videohry a doporučilo ji 91.8% dotázaných.



Příklad firemního vzdělávání formou videohry


PACIFIC je dobrodružná simulační videohra, která rozvíjí dovednosti vedení týmů.


Účastník se musí společně se svým týmem dostat z pustého ostrova, na kterém ztroskotali. Jeho schopnost vést a motivovat svůj tým určuje šanci na přežití.


V porovnání s tradičním elearningem se účasník pohybuje v simulovaném a vizuálně příjemném prostředí a na své chování dostává častou personifikovanou zpětnou vazbu.


Manažeři se svým týmem řeší reálné situace, reagují na nové podněty a přitom se zdokonalují v dovednostech vedení týmů, jako jsou delegování, poskytování zpětné vazby, oceňování, hodnocení výkovu, řešení konfliktů v týmu a další.




Zpětná vazba od absolventů


Zaměstnanci, kteří tuto formu firemního vzdělávání v České republice absolvovali, poskytli v průměru následující zpětnou vazbu:

  • 8,63 - celkové hodnocení vzdělávání v rozsahu 0 (nejhorší) až 10 (nejlepší)

  • 97.9% - využitelnost získaných znalostí pro vlastní praxi

  • 57.7 - Net promoter score (NPS) v rozsahu -100 (nejhorší) až +100 (nejlepší)



Připravte se na kreativní přístupy


Například souběžné vzdělávání jedné třídy ve více jazycích, učení se mimo pracovní dobu a další.


75 zobrazení

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments


bottom of page